1. Personopplysninger og sikkerhet 


Mollisjok Fjellstue deler ikke personopplysninger med tredjeparter, og oppbevarer opplysningene kun til behandling av bookingen er gjort.

 

  1. Bestilling

2.1. Du vil motta en e-post når du har gjennomført bestillingen, forutsatt at du har benyttet en korrekt og gyldig e-postadresse. Post@mollisjok.no


2.2.  må være med i mailen. dato, skal dere ha middag? Frokost? Oppreide senger eller har dere soveposer. Tlf nr til booking

  1. Priser


3.1. De avtalte prisene er bindende. www.mollisjok.no for priser

3.2. Overnattingsstedet forbeholder seg retten til å foreta endringer i prisen som følge av økte kostnader ved innkjøp av varer og tjenester, økte skatter eller andre             omstendigheter utenfor overnattingsstedet sin kontroll.

3.3. Selger tar forbehold om skrivefeil.

  1. Avbestilling


4.1. Avbestiller gjesten oppholdet mer enn 16 dager før ankomst, returneres forskuddsbetalingen om det er betalt/avtalt.

4.2. Ved avbestilling mindre enn 15 dager før ankomst, beholder utleier 50% av beløper. (etter faktureres)

4.3  Avbestilling 3dager før ankomst, fakturers 100% av opphold.

4.4. Ved tidligere utsjekk blir ikke beløp for utestående netter refundert.

4.5. Alle avbestillinger må skje skriftlig til post@mollisjok.no

4.6. Bestiller er selv ansvarlig for egne, relevante forsikringspremier som gjelder reise og bestiller/leieforhold.

4.7 Gjelder grupper/selskap: ved avbestilling mindre en 30dager før ankomst beholder/fakturer Mollisjok as 50% av beløpet 

4.8 Gjelder grupper/selskap: ved avbestilling mindre en 14dager før ankomst beholder/fakturer Mollisjok as hele oppholdets beløp 

4.9 sykdom, skade, været etc underveis i oppholdet, som gjør at oppholdet må avbrytes, vil våre normale avbestillingsregler gjelde. Du må selv kontakte ditt forsikringsselskap for refusjon

 

  1. Leietagers ansvar ved overnatting og andre vilkår


5.1. Leietaker plikter å behandle utleieenheten, inventar og utstyr i tilknytning til enheten på en slik måte at ingen skade og unødvendig slitasje oppstår.

5.2. Støy og bråk i utleieenheten som er til sjenanse for våre øvrige gjester vil bli påtalt. Tas påtalen ikke til følge, vil umiddelbar utkastelse kunne bli foretatt/må betale oppholdet for andre leietakere. Ved en slik situasjon refunderes ikke leiebeløpet. Det skal være stille senest kl. 23. Ved ødelagt inventar, utstyr, hærverk, skade eller selvforskyldt utløsning av brannalarm som fører til utrykning vil erstatning bli avkrevd før avreise, eventuelt etter fakturert. Utleieenheten må kun bebos av det kontraktfestede antall personer.

5.3. Husdyr kan kun medbringes på de enheter hvor dette er tillatt og bestilt. husdyr ikke tillat i sengene Ved overtredelse vil det bli etter fakturert 550,-

5.4. Ved avreise skal gjesten rydde etter seg. Dette innebærer at gjesten vasker av søl på benker, tar oppvask, søppel i søppelposen og tomgods legges i pantekurven.  Husk å lukke alle dører og vinduer.


5.5. Skader som leietaker påfører enheten, skal erstattes av leietaker.

5.6. Det er røykeforbud på alle våre rom og leiligheter. Blir ikke dette overholdt vil man bli etter fakturert NOK 3000,-

5.7. Mollisjok er ikke ansvarlig for eiendeler brakt til, oppevart på eller satt igjen på fjellstuens areal. 

5.8. Ved transport av utstyr eller lignende frasir Mollisjok AS seg erstatningsansvar på gods som ikke er tilstrekkelig pakket av leietaker for transport i utmark. 


6.reiseforsikring

6.1 reisende skal selv ha reiseforsikring

  1. Innsjekk og utsjekk

7.1 Mer informasjon vedrørende innsjekk, utsjekk spør betjeningen.

7.2. Innsjekk kl. 15. tidligere en dette må avklares i forkant. 

7.3. Utsjekk kl. 11. Sen utsjekk må avklares i forkant. 

 

  1. Force majeure og utilfredstillende værforhold



7.1. overnattingstedet står ikke til ansvar for utilfredsstillende værforhold eller andre forhold som ligger utenfor våre kontroll.

7.2 om reisen må avbrytes pga været eller annet typer forholdt som ikke er i vår kontroll, gjelder avbestilling reglementet. Punkt 3